MetaCompliance käynnistää uuden harjoitteluohjelman korkeakouluopiskelijoille

elokuu 22, 2018
brooke cagle g1Kr4Ozfoac unsplash

Opiskelijoita, jotka haluavat päästä uraporrasta ylemmäs, pyydetään hakemaan 1-vuotiseen harjoitteluohjelmaan paikalliseen Cyber Tech -yritykseen, MetaComplianceen.

Yritys etsii kunnianhimoisia opiskelijoita palkattuihin harjoittelupaikkoihin, kuten digitaaliseen markkinointiin, ohjelmistokehitykseen, Pohjois-Amerikan liiketoiminnan kehittämiseen, Euroopan liiketoiminnan kehittämiseen ja operatiiviseen toimintaan.

MetaCompliance on kehittänyt ohjelmistoja ja koulutusta kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden markkinoille vuodesta 2005 lähtien, ja se kasvaa nopeasti tuotteiden maailmanlaajuisen kysynnän kasvaessa.

Tietoverkkohyökkäykset ovat nykyään suurempi ja monimutkaisempi uhka yrityksille kuin muutama vuosi sitten, ja kyberturvallisuudesta on tullut keskeinen painopistealue, kun organisaatiot etsivät keinoja, joilla ne voivat vahvistaa puolustustaan tätä kehittyvää uhkaa vastaan.

Vastatakseen tähän maailmanlaajuiseen kysyntään yritys on investoinut voimakkaasti henkilöstöönsä ja ilmoitti hiljattain erillisestä 30 korkeakoulututkinnon suorittaneen työntekijän rekrytoinnista Derryn toimistoonsa.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O' Brien kommentoi uutta harjoitteluohjelmaa: "Olemme tietoisia siitä, että Luoteis-Euroopassa on pulaa valmistuneiden harjoittelumahdollisuuksista, ja ilman tarvittavaa kokemusta opiskelijoiden on vaikea päästä työmarkkinoille.

"Harjoittelu on korvaamaton tapa tarjota opiskelijoille käytännön kokemusta, joka parantaa heidän taitojaan ja tarjoaa mahdollisuuksia uran kehittämiseen.

"MetaCompliancella harjoittelun kautta opiskelijat saavat käytännön taitoja ja kokemusta, jotka eivät ainoastaan anna esimakua siitä, millaista olisi työskennellä kyberturvallisuuden alalla, vaan myös lisäävät huomattavasti heidän työllistettävyyttään kilpailluilla työmarkkinoilla.

"On tärkeää, että investoimme kotimaisiin lahjakkuuksiin, ja haluamme houkutella työntekijöitä, jotka ovat ahkeria ja innovatiivisia ja jotka voivat jakaa ideoitaan liiketoiminnan kehittämiseksi."

Jatkuvan kasvun tukemiseksi yhtiö aikoo kasvattaa työvoimaansa 30 prosentilla tulevan vuoden aikana, kun se lisää myyntiä Pohjois-Amerikassa ja eri puolilla maailmaa.

Opiskelijat voivat käydä osoitteessa: https://www.metacompliance.com/company/vacancies/, jossa on lisätietoja tarjolla olevista harjoittelupaikoista.

- ENDS -

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan tiedotustilaisuuteen MetaCompliancen kanssa, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570 / [email protected].

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Huippuluokan alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuuden noudattamiseen liittyviä ominaisuuksia, joihin kuuluvat käytäntöjen hallinta, verkko-oppiminen, simuloitu tietojenkalastelusovellus, vaaratilanteiden hallinta ja yksityisyydensuojan hallinta, ja jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys, houkutteleva käyttäjäkokemus ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

Yritys on avustanut yli 600 organisaatiota tietosuoja- ja tietoturvatietoisuuskampanjoissa, ja sen asiakkaita ovat muun muassa Vodafone, Jaguar Land Rover, Volkswagen, ITN, BUPA, Irlannin puolustusvoimat, ESB, Schroeders, Dentons, Top Oil, Which?, Derry City Council, Donegalin piirikunnan neuvosto, Jamie Oliver Ltd ja yksi maailman suurimmista pankeista, jonka verkostoon kuuluu yli 360 000 työntekijää 172 maassa.

Derryssä sijaitsevan tuki- ja kehityskeskuksen lisäksi yrityksellä on toimistot Dublinissa, Lontoossa, Birminghamissa ja Yhdysvalloissa.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance