MetaCompliance voitti palkinnon jatkuvasta huippuosaamisesta kyberturvallisuusratkaisuissa Isossa-Britanniassa.

joulukuu 17, 2018
giorgio trovato XTY6lD8jgM unsplash

MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyyden suojan noudattamisen inhimillisessä ulottuvuudessa, on voittanut Global Business Insight Awards 2018 -palkinnon "Sustained Excellence in Cyber Security Solutions UK".

Palkinnoilla juhlistetaan yritysten johtajuutta ja innovaatiota kaikilla maailman seitsemällä mantereella, ja tuomarit valitsevat vain eliitin edustajat arvostettuihin palkintoihin.

MetaCompliance on kehittänyt ohjelmistoja ja sisältöä kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden markkinoille vuodesta 2005 lähtien, ja se on poikkeuksellisessa kasvuvaiheessa, kun sen tuotteiden maailmanlaajuinen kysyntä kasvaa.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O' Brien kommentoi palkintovoittoa: "Se on osoitus MetaCompliancen tiimin kovasta työstä ja päättäväisyydestä. Palkinnon kansainvälinen painotus korostaa ihmislähtöisten kyberturvallisuusratkaisujemme merkitystä maailmanlaajuiselle yritysyleisölle."

Tietoverkkohyökkäykset ja tietosuoja ovat hallinneet otsikoita tänä vuonna, ja tietoturvasta on tullut organisaatioille keskeinen prioriteetti, koska ne ovat ymmärtäneet, millaisia massiivisia vaikutuksia tietomurrolla voi olla niiden liiketoimintaan.

Vaikka organisaatiot investoivat paljon tietoturvaratkaisuihin, ne ovat edelleen alttiita ulkopuolisille hyökkäyksille. Tämä on osoittanut, että inhimillisten tekijöiden vahvistamiseen on keskityttävä entistä enemmän, jotta varmistetaan, että henkilöstöllä on valmiudet käsitellä kehittyviä tietoturvauhkia.

MetaCompliance on luonut markkinoiden parhaan mahdollisen laadukkaan tietoverkkoturva- ja vaatimustenmukaisuussisällön auttaakseen organisaatioita pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa, turvaamaan digitaalisen omaisuutensa ja suojaamaan mainettaan ja brändiään.

Innovatiivisen pilvipalvelualustansa avulla yritys yhdistää keskeiset ohjelmistot, joita yritykset tarvitsevat suojautuakseen ja pysyäkseen kyberturvallisina ja säännösten mukaisina.

Päättyy

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan MetaCompliancen kanssa pidettävään tiedotustilaisuuteen, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570.

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Huippuluokan alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuuden noudattamiseen liittyviä ominaisuuksia, joihin kuuluvat käytäntöjen hallinta, verkko-oppiminen, simuloitu tietojenkalastelusovellus, vaaratilanteiden hallinta ja yksityisyydensuojan hallinta, ja jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys, houkutteleva käyttäjäkokemus ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance