MetaCompliancen kyberpoliisisarja palaa kolmannelle kaudelle.

huhtikuu 29, 2024
Cyber Police

MetaCompliance, Euroopan johtava tietoturvatietoisuuden koulutusratkaisujen toimittaja, on ilmoittanut, että sen kiehtova eLearning-sarja Cyber Police palaa odotetusti. Nyt kolmatta kauttaan pyörittävän Cyber Police -sarjan on tuottanut MetaCompliancen sisäinen luova oppimisstudio City Factory Productions, ja sen luvataan määrittelevän uudelleen kyberturvallisuuskoulutuksen maiseman.

Ensimmäisen ja toisen tuotantokauden menestyksen pohjalta live-action-sarja ottaa vaikutteita poliisidraaman jännittävästä muodosta ja soveltaa sitä kyberturvallisuuden verkko-opetuksen maailmaan.

Kakkoskauden jännittävän finaalin jälkeen uusi sarja jatkuu, ja kolme päähenkilöämme suunnistavat alati muuttuvassa kyberuhkamaisemassa ja jahtaavat kiihkeästi vaikeasti tavoitettavaa "Tinamiestä".

Jaksojen keskelle on sijoitettu hienovaraisesti opetuksia kyberturvallisuuden inhimillisestä puolesta. Perinteisestä tietoturvatietoisuuskoulutuksesta poiketen Cyber Police tarjoaa Netflix-tyylisen kokemuksen opettavaisuudesta tinkimättä. Jokainen jakso valistaa loppukäyttäjiä ja paljastaa verkkorikollisten käyttämät taktiikat inhimillisten virheiden hyödyntämiseksi.

Seitsemänosainen sarja on suunniteltu käsittelemään eLearningin sitouttamisen haasteita ja valottamaan yleisiä verkkouhkia, kuten sosiaalista manipulointia, MFA:ta, yhdistelmäpetoksia ja lunnasohjelmahyökkäyksiä.

Cyber Police -sarjan toinen kausi on nyt saatavilla MyCompliance-alustalla Premium Plus -asiakkaille.

Lisätietoja Kyberpoliisi-sarjasta on osoitteessa https://www.metacompliance.com/cyber-police.