Harper Macleod ottaa käyttöön Policy Management -ohjelmiston parantaakseen riskienhallintakehystä.

10. syyskuuta 2014
Salasanakäytäntö - Parhaat käytännöt 2021

Metacompliance on tyytyväinen voidessaan toivottaa johtavan skotlantilaisen asianajotoimiston Harper Macleodin tervetulleeksi uudeksi asiakkaakseen. Palkittu yritys on kasvanut räjähdysmäisesti vuonna 1988 tapahtuneen perustamisensa jälkeen. MetaCompliancen Policy Management -työkalut valittiin yrityksen kaikkien tiedonhallintatarpeiden hallintaan, täytäntöönpanoon ja ylläpitoon.

Tietotekniikkajohtaja Richard Harvey selitti heidän päätöstään: "Johtavana asianajotoimistona asiakkaamme odottavat Harper Macleodin riskienhallintakehyksen olevan huippuluokkaa, ja tarvitsimme tuotteen, joka ei ainoastaan täytä tätä vaatimusta, vaan antaa meille myös keinot osoittaa tämä pyynnöstä."

Laajan markkinatutkimuksen jälkeen Harper Macleod ymmärsi, että Metacompliancen innovatiivinen hallinto-ohjelmisto vastasi parhaiten heidän tarpeisiinsa. "Valitsimme MetaCompliancen, koska se oli tehokkain tapa jakaa tietoa ja lisätä tietoisuutta ilman, että se kuormittaa käyttäjiä, ja samalla varmistaa, että työntekijämme sekä allekirjoittavat että ymmärtävät käytäntömme." "MetaCompliance on paras tapa jakaa tietoa ja lisätä tietoisuutta ilman, että se kuormittaa käyttäjiä. Kyky raportoida ja tarkastaa nopeasti käytäntöjämme ja vaatimustenmukaisuuden tasoja on olennaisen tärkeää nykyaikaisen asianajotoimiston toiminnalle, ja MetaCompliance tarjoaa meille erittäin tehokkaan tavan hallita tätä prosessia."

Toteutuksen jälkeen yritys on ollut tyytyväinen Metacompliance-tiimin tarjoamaan jatkohoitoon. Richard totesi: "Olemme havainneet heidän asiakaspalvelunsa ja tukensa olevan poikkeuksellista, kun otimme tuotteen käyttöön kaikissa toimipisteissämme."

Metacompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi toteutusta seuraavasti: "Maineestaan riippuvaiset ammattiorganisaatiot ovat erityisen alttiita vaatimustenmukaisuuteen liittyvien tapausten aiheuttamille mainehaitoille. Olemme havainneet, että Harper Macleodin kaltaiset vastuulliset yritykset ovat omaksuneet harkitumman lähestymistavan "inhimilliseen palomuuriin" ja käyttäjien tietoisuuteen. Johdonmukainen ja automatisoitu lähestymistapa tietoturvapolitiikan ja -oppimisen hallintaan on avain parhaiden käytäntöjen noudattamiseen."

Tietoja Metacompliancesta

Metacompliancella on selkeä visio siitä, että vaatimustenmukaisuudesta ja tietoturvasta tulee helpompaa organisaatioille. Ohjelmistolla voidaan varmistaa, että koko henkilöstö osallistuu aktiivisesti sääntöjen noudattamista koskeviin aloitteisiin, kuten toimintaperiaatteisiin, sähköiseen oppimiseen ja kyselyihin, mikä vähentää sääntöjen noudattamista koskevien vaaratilanteiden ja niihin liittyvien sakkojen riskiä. Ohjelmistoa voidaan käyttää osoittamaan, että henkilöstö ymmärtää esimerkiksi toimintaperiaatteiden sisällön testaamalla sitä kysymyksillä. Käyttäjien osallistumisen lisääminen sääntöjen noudattamista ja tietoturvaa koskeviin kampanjoihin tuottaa tarkastustietoa, jonka avulla organisaatio voi tuottaa raportteja, joiden avulla se voi osoittaa "huolellisuusvelvollisuutensa" sääntelyviranomaisille.

© 2013 Metacompliance Limited. Kaikki oikeudet pidätetään. MetaCompliance ja MetaCompliance-logo ovat Metacompliancen rekisteröityjä tavaramerkkejä Euroopan unionissa ja muissa maissa. Muut tuotemerkit ja tuotenimet ovat omistajiensa tavaramerkkejä.