MetaCompliance udnævnt til "30 bedste små virksomheder at holde øje med" 2018

November 23, 2018
ran berkovich kSLNVacFehs unsplash

MetaCompliance, en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred, er blevet udnævnt som en af de "30 bedste små virksomheder at holde øje med" af The Silicon Review.

Silicon Review er en førende kilde for fagfolk inden for forretningsteknologi og fremhæver innovative virksomhedsløsninger, der er udviklet af etablerede udbydere af løsninger og kommende hotte virksomheder.

Den prestigefyldte notering anerkender MetaCompliance's innovative tilgang til cybersikkerhed og dets løbende engagement i at hjælpe organisationer over hele verden med at forblive cybersikre og lovmæssige overensstemmelser.

Virksomhedens innovative cloud-platform giver en one-stop-shop-løsning til forvaltning af medarbejdernes bevidsthed og overholdelse af reglerne, og deres produkter er blevet brugt af over 600 organisationer over hele verden til at hjælpe med at holde deres medarbejdere sikre online, sikre deres digitale aktiver og beskytte deres omdømme og brand.

Børsnoteringen kommer på baggrund af et spektakulært år for virksomheden, hvor den har fordoblet sin arbejdsstyrke, sikret sig store nye kunder og lanceret innovative nye produkter for at imødekomme behovet hos organisationer, der opererer i et cybersikkerhedslandskab i konstant udvikling.

Robert O'Brien, administrerende direktør for MetaCompliance, kommenterede børsnoteringen: "Vi er glade for at være med i Silicon Review's '30 Best Small Companies to watch'. MetaCompliance-teamet bruger meget tid på at innovere vores teknologi for at hjælpe vores kunder med at afværge cybertrusler rettet mod deres medarbejdere. Det er meget tilfredsstillende, når vores indsats får anerkendelse fra branchen."

-ENDS-

For yderligere oplysninger eller for at planlægge en briefing med MetaCompliance bedes du kontakte Geraldine Strawbridge på 02871 160570

Bemærkninger til redaktørerne

Om MetaCompliance

Metacompliance blev grundlagt i 2005 og er en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred. Dens innovative cloud-platform giver en one-stop-shop-løsning til forvaltning af medarbejdernes bevidsthed og overholdelse af reglerne.

Den banebrydende platform giver kunderne en fuldt integreret og flersproget pakke af compliance-funktioner, der omfatter politikstyring, e-learning, simuleret phishing, hændelsesstyring og privacy management, som alle kan købes som et modulopbygget system eller som et komplet system.

Platformen leverer e-learning-indhold af højeste kvalitet inden for cybersikkerhed og overholdelse af reglerne, der er tilgængeligt på markedet. Dens brugervenlighed, engagerende brugeroplevelse og regelmæssigt opdateret indhold sikrer personalets tilfredshed og gør det muligt for cyber- og compliance-fagfolk nemt at spore fremskridt i implementeringen og demonstrere løbende ansvarlighed.

Du kan få flere oplysninger om MetaCompliance på https://www.metacompliance.com

Twitter: @metacompliance