MetaCompliance puolustaa johtajia kyberhyökkäykseltä

huhtikuu 3, 2019
benjamin lapsi GWe0dlVD9e0 unsplash

Yritys lanseeraa uuden, erityisesti C-tason johtajille suunnatun kyberturvallisuuskoulutuksen

Kalliit spear phishing -hyökkäykset ovat kehittyneitä ja kohdennettuja, kuten Norsk Hydro, yksi maailman suurimmista alumiinintuottajista, sai tällä viikolla huomata. Tämän kasvavan uhan torjumiseksi MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen asiantuntija, on käynnistänyt uusia, johtajille suunnattuja koulutuskursseja, joissa käsitellään johtavien viranhaltijoiden kohtaamia erityisiä kyberuhkia.

Johtavista viranhaltijoista on tullut ilkivaltaisten hakkerien ensisijainen kohde, koska heillä on korkeatasoiset oikeudet arvokkaisiin yritystietoihin. Viime vuoden aikana BEC-hyökkäykset (Business Email Compromise) ovat lisääntyneet 58 prosenttia, ja Spear Phishing -hyökkäyksiä on käytetty 91 prosentissa kaikista verkkohyökkäyksistä ympäri maailmaa.

MetaCompliance on luonut näitä kehittyviä uhkia vastaan tehtäväkohtaisen, räätälöidyn ja graafisesti rikkaan kyberturvallisuuskoulutuksen, jossa käsitellään ylimmän johdon haasteita ja vastuuta valppauden ja tietoisuuden lisäämisessä organisaatiossa.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi: "Tietoverkkorikollisuuden uusi aikakausi edellyttää uutta ja ennakoivaa toimintaa. Organisaatiot eivät voi enää luottaa siihen, että tietotekniikkaosasto ottaa vastuun kyberturvallisuudesta. Tehokas kyberriskien hallinta alkaa tietoisuudesta johtokuntatasolla, ja tehokkain tapa luoda tätä tietoisuutta on kohdennettu ja tehtäväkohtainen koulutus."

MetaCompliancen uudet johtajien koulutuskurssit varmistavat, että ylemmillä johtajilla on kaikki tarvittava tieto kyberriskien vähentämiseksi ja kyberturvallisuustietoisuuden parantamisen kulttuurin luomiseksi organisaatioonsa.

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuusominaisuuksia, jotka sisältävät toimintatapojen hallinnan, verkko-oppimisen, simuloidun phishingin, yksityisyyden suojan hallinnan ja vaaratilanteiden hallinnan, jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Lisätietoja osoitteessa: https://go.metacompliance.com/executive

Media Contact: Geraldine Strawbridge / [email protected]