MetaCompliance nimetty '30 parasta pientä yritystä, joita kannattaa tarkkailla' 2018

marraskuu 23, 2018
ran berkovich kSLNVacFehs unsplash

MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisessä ulottuvuudessa, on nimetty yhdeksi The Silicon Review -lehden 30 parhaasta pienestä yrityksestä, joita kannattaa seurata.

The Silicon Review on johtava lähde yritysteknologian ammattilaisille, ja se nostaa esiin vakiintuneiden ratkaisuntarjoajien ja tulevien kuumien yritysten kehittämiä innovatiivisia yritysratkaisuja.

Arvostettu listaus on tunnustus MetaCompliancen innovatiivisesta lähestymistavasta kyberturvallisuuteen ja sen jatkuvasta sitoutumisesta auttamaan organisaatioita kaikkialla maailmassa pysymään kyberturvallisina ja säännösten mukaisina.

Yrityksen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen, ja yli 600 organisaatiota ympäri maailmaa on käyttänyt sen tuotteita pitääkseen henkilöstönsä turvassa verkossa, turvatakseen digitaalisen omaisuutensa ja suojatakseen maineensa ja brändinsä.

Listautuminen pörssilistalle on seurausta yrityksen loistavasta vuodesta, jolloin se on kaksinkertaistanut työntekijämääränsä, saanut merkittäviä uusia asiakkaita ja lanseerannut uusia innovatiivisia tuotteita, jotka vastaavat jatkuvasti kehittyvässä kyberturvallisuusympäristössä toimivien organisaatioiden tarpeisiin.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi listautumista: "Olemme tyytyväisiä, että meidät on valittu Silicon Review'n 30 parasta pientä yritystä, joita kannattaa seurata -listalle. MetaCompliance-tiimi käyttää valtavasti aikaa teknologiamme innovointiin, jotta asiakkaamme voivat torjua henkilöstöönsä kohdistuvia verkkouhkia. On erittäin tyydyttävää, kun ponnistuksemme saavat alan tunnustusta."

-

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan MetaCompliancen kanssa pidettävään tiedotustilaisuuteen, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570.

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Huippuluokan alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuuden noudattamiseen liittyviä ominaisuuksia, joihin kuuluvat käytäntöjen hallinta, verkko-oppiminen, simuloitu tietojenkalastelusovellus, vaaratilanteiden hallinta ja yksityisyydensuojan hallinta, ja jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys, houkutteleva käyttäjäkokemus ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance