MetaCompliance osallistuu RSA 2020 -tapahtumaan

tammikuu 16, 2020
MetaCompliance osallistuu RSA 2020 -tapahtumaan

MetaCompliance on innoissaan osallistuessaan RSA 2020 -tapahtumaan, joka on yksi maailman suurimmista tietoturvakonferensseista.

Tapahtumaan odotetaan osallistuvan 45 000 henkeä, ja se kokoaa yhteen johtavia ajattelun johtajat ja turvallisuusalan ammattilaiset ympäri maailmaa oppimaan tietoa uusimmista kyberuhkista ja toimialaan vaikuttavista suuntauksista.

Tapahtuma järjestetään Moscone Centerissä San Franciscossa, 24.-28. helmikuuta, ja tämänvuotisen konferenssin teemana on ollut keskittyy "inhimilliseen elementtiin".

Huolimatta suurista investoinneista tietoturvaratkaisuihin, organisaatiot huomaavat, että ne ovat edelleen alttiita hyökkäyksille, mikä on osoittanut. että on keskityttävä entistä enemmän ihmisten puolustuskyvyn vahvistamiseen.

MetaCompliance on jo yli 12 vuoden ajan sitoutunut seuraaviin tavoitteisiin auttamaan organisaatioita pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa, turvaamaan digitaalisen omaisuutensa. ja suojaamaan mainettaan ja brändiään. Laajassa tuotevalikoimassamme yhdistyvät eLearning, simuloitu tietojenkalastelusimulaatio, toimintaperiaatteiden hallinta, vaaratilanteiden hallinta, riskienhallinta. ja yksityisyydensuojaa, jotta organisaatiot pysyisivät verkkoturvallisina ja säännösten mukaisina.

Selvittää, miten voimme vahvistaa inhimillistä elementtiä organisaatiossasi, vieraile osastollamme 2357, jossa tiimimme on paikalla kertomassa meille innovatiivisesta ohjelmistostamme ja siitä, miten se voi auttaa muuttamaan kyberturvallisuuttanne. tietoisuuskampanjoita.

Jos aiot osallistua, mutta et ole vielä rekisteröitynyt, voit käyttää koodia XE0UMETACOMP osoitteessa saadaksesi ilmaisen Expo Passin.

Jos haluat varata esittelyn tai sopia tapaamisen tiimimme jäsenen kanssa, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Lisätietoja ja päivityksiä osallistumisestamme seuraaviin tapahtumiin tapahtumaan, voit seurata meitä Twitterissä, LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa.

Odotamme innolla, että näemme sinut siellä!

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Hänellä on yli 12 vuoden kokemus hallinto-, riskienhallinta-, riskienhallinta- ja (GRC) markkinoilla, MetaCompliance tarjoaa innovatiivisen ratkaisun vaatimustenmukaisuuden ja henkilöstön tietoisuuden automatisointiin.

MyCompliance-tuotepaketti luotiin vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin. vaatimukset yhdestä ainoasta ratkaisusta, jolla voidaan hallita ISO27001-, vaatimustenmukaisuus- ja tietosuojavelvoitteita.

MetaCompliance käyttää huippuluokan pilvipalvelualustaansa. tarjoaa asiakkaille täysin integroidun kokonaisuuden vaatimustenmukaisuusominaisuuksia. joka sisältää toimintatapojen hallinnan, yksityisyyden suojan, eLearningin, simuloidun phishingin ja riskienhallinta.

Alusta tarjoaa toiminnot, jotka automatisoivat käyttäjien tietoisuuden mittaamisen jatkuvasti. Sen avulla organisaatiot voivat saada tarkan selvityksen vaatimustenmukaisuuden tietoisuustasosta, vähentää riskejä ja täyttää vaatimukset. tiukat sääntelyvaatimukset.