MetaLearning Fusionin julkaisu

tammikuu 14, 2019
john schnobrich FlPc9 VocJ4 unsplash 1

Samalla viikolla, kun Yhdysvaltain hallitus käynnisti yleisen tiedotuskampanjan, jossa yrityksiä kehotetaan puolustautumaan paremmin verkkohyökkääjiä vastaan, MetaCompliance, maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyyden suojan noudattamisen inhimillisessä ulottuvuudessa, on lanseerannut MetaLearning Fusionin, uuden oppimisalustan, joka muuttaa henkilöstön tapaa osallistua kyberturvallisuuskoulutukseen.

Yritys on luonut alallaan ensimmäisenä modernin ja tarkoitukseen sopivan ratkaisun, jonka avulla organisaatiot voivat luoda omia räätälöityjä kyberturvallisuuskurssejaan, jotka heijastavat niiden brändiä ja äänensävyä, mikä tekee niistä paljon merkityksellisempiä ja aidompia työntekijöille.

Perinteisen kyberturvallisuuskoulutuksen ongelmana on, että se on tylsää ja tylsää ja että henkilöstön osallistuminen siihen on hyvin vähäistä. Juuri tähän kyberrikolliset luottavat, sillä kouluttamaton henkilöstö on valtava riski organisaation turvallisuudelle.

Yli 90 prosenttia kaikista onnistuneista verkkohyökkäyksistä on seurausta työntekijöiden tietämättään antamista tiedoista, ja koska verkkoihin on yhä vaikeampi murtautua, hakkerit ottavat yhä useammin kohteekseen työntekijät, koska he tarjoavat helpoimman tavan murtautua verkkoon ja varastaa arkaluonteisia tietoja.

MetaLearning Fusion poikkeaa valmiiksi paketoidusta kyberturvallisuuden verkko-opetuksesta ja antaa organisaatioille mahdollisuuden luoda räätälöityä koulutusta laajasta kirjastosta, joka sisältää lyhyitä verkko-opintojaksoja, jotka voidaan räätälöidä niiden erityistarpeisiin. Kursseja on helppo luoda, ja ne voidaan personoida ja brändätä, jotta sisällöstä tulee henkilöstölle merkityksellisempää.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi: "Tavallisesti räätälöityjen merkkikurssien kustannukset ylittävät kaikkien muiden paitsi suurimpien yritysten budjetin. Teknologiamme tarjoaa tämän mahdollisuuden kaikille organisaatioille, jotka pyrkivät vähentämään tietoverkkoriskejä henkilöstön tietoisuutta lisäävillä aloitteilla."

Päättyy

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan MetaCompliancen kanssa pidettävään tiedotustilaisuuteen, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570.

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Huippuluokan alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuuden noudattamiseen liittyviä ominaisuuksia, joihin kuuluvat käytäntöjen hallinta, verkko-oppiminen, simuloitu tietojenkalastelusovellus, vaaratilanteiden hallinta ja yksityisyydensuojan hallinta, ja jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys, houkutteleva käyttäjäkokemus ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance