MetaCompliance TEISS Awards 2024 -kilpailussa

23. helmikuuta 2024
MetaCompliance TEISS Awards 2024 -kilpailussa

MetaCompliance, Euroopan johtava kyberturvallisuuskoulutuksen ja vaatimustenmukaisuusratkaisujen tarjoaja, on saanut TEISS Awards 2024 -kilpailussa kakkossijan kategoriassa "Paras kyberturvallisuuskoulutus ja -tietoisuus tuote tai palvelu".

TEISS Awards2024 -kilpailussa palkitaan kyber- ja tietoturvan huippuosaamista ja tuodaan esiin myyjiä ja teknologioita, jotka ovat jatkuvasti muokanneet maisemaa kuluneen vuoden aikana. Arvostettu riippumattomien tuomareiden paneeli arvioi eri kategorioita, ja voittajat julkistetaan 22. helmikuuta 2024 järjestettävällä gaalaillallisella. Kymmenen vuotta kestänyt tapahtuma on kattavan tietoturvasalkun kulmakivi, joka on Euroopan merkittävin kyberturvallisuuden asiantuntijoiden tapaaminen.

MetaCompliancen toimitusjohtaja James MacKay on ilmaissut kiitollisuutensa tunnustuksesta ja ylpeytensä tiimin yhteisistä ponnisteluista: "Meille onsuuri kunnia saada tunnustusta TEISS Awards -kilpailusta omistautumisestamme antaa organisaatioille mahdollisuus käyttää vankkoja kyberturvallisuuskoulutusratkaisuja. Henkilökohtaisella tietoturvatietoisuusratkaisullamme on keskeinen rooli organisaatioiden auttamisessa kyberriskien tehokkaassa vähentämisessä edistämällä aitoa käyttäytymismuutosta ja lisäämällä työntekijöiden sitoutumista."

Tämä voitto edeltää MetaCompliancen hiljattain saavuttamaa menestystä johtavana toimijana talven 2024 G2 Grid -raportissa tietoturvatietoisuuskoulutuksen alalla. 97 % käyttäjistä antoi MetaCompliancelle 4 tai 5 tähteä, 94 % uskoi, että olemme menossa oikeaan suuntaan, ja 92 % käyttäjistä ilmoitti, että he todennäköisesti suosittelevat MetaCompliancen tietoturvatietoisuuskoulutusta. Lue lisää täältä.