Policy Management -finalisti Network Computing Awards -kilpailussa

helmikuu 5, 2013
jason leung Xaanw0s0pMk unsplash

Metacompliance, Ison-Britannian johtava käyttäjätietoisuuden ja käytäntöjen hallintajärjestelmien yritys, on valittu Network Computing Magazinen arvostetun palkinnon finalistiksi jo toisena peräkkäisenä vuonna. Yrityksen johtava tuote MetaCompliance Advantage® on ehdolla vuoden verkkoinfrastruktuurituote -palkinnon saajaksi. MetaCompliance®-ohjelmistokokonaisuus varmistaa, että kaikki verkon käyttäjät täyttävät vaatimustenmukaisuusvelvoitteensa ja sitoutuvat kaikkiin tärkeimpiin tietoturva- ja verkkokäytäntöihin. Tämä GRC-ratkaisu (Governance, Risk and Compliance) ratkaisee keskeiset compliance-kysymykset yksinkertaisella ja innovatiivisella ohjelmistolla.

Metacompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kertoi nimityksestä:

"Julkisten palveluverkkojen käyttö merkitsee yhteistyön lisääntymistä julkisella sektorilla, mutta se edellyttää myös korkeampaa tietoturvan ja hallinnon laatutasoa. Avain tähän laatuun on se, että käyttäjien tietoisuus ja vastuuvelvollisuus ovat yhdenmukaisia tietojen käyttöoikeuden tasojen kanssa. Kriittinen menestystekijä on se, että käyttäjät ymmärtävät paremmin, mitä kielteisiä seurauksia tietojen satunnaisesta tai huolimattomasta käytöstä voi olla", O'Brien sanoi. "MetaCompliance Policy Management System on keskeinen työkalu, jolla automatisoidaan nämä toistuvat ja työläs tietoisuustoimet, joita verkon käyttäjiltä vaaditaan."

Network Computing Awards -kilpailu perustettiin tunnustamaan laitteistoja, ohjelmistoja ja IT-palveluja tarjoavien brittiläisten yritysten saavutuksia. Finalistiehdokkaat äänestetään niiden yritysten välillä, jotka ovat tehneet suurimman vaikutuksen Yhdistyneen kuningaskunnan vanhimman tietokoneverkkojulkaisun lukijoihin.

Ehdokasasettelu johti useiden eri luokkien finalistien luetteloon. Voittajat ratkaistaan nyt lopullisesti online-äänestyksellä.

Pyydämme sinua klikkaamaan Vote Now (Äänestä nyt ) nähdäksesi finalistit ja antaaksesi äänesi palkinnoissa.

Äänestys päättyy 5. maaliskuuta 2013.

Palkinnot jaetaan 14. maaliskuuta, Hotel Russell, Russell Square, Lontoo.