MetaCompliance on kevään 2023 G2 Grid -raportin johtaja kahdeksantena peräkkäisenä neljänneksenä peräkkäin

4. huhtikuuta 2023
G2-grafiikka

MetaCompliance on tehnyt sen taas! Olemme innoissamme voidessamme ilmoittaa, että meidät on nimetty kevään 2023 G2 Grid® -raportissa johtavaksi toimijaksi tietoturvatietoisuuskoulutuksen alalla jo kahdeksantena peräkkäisenä vuosineljänneksenä. Tämä tunnustus on osoitus sitoutumisestamme tarjota huippuluokan tietoverkkoturvallisuustietoisuus- ja vaatimustenmukaisuuskoulutusta, joka ylittää asiakkaidemme odotukset.

"Tiimillemme on suuri kunnia saada jälleen kerran johtava asema kevään 2023 G2 Grid -raportissa tietoturvatietoisuuskoulutuksen alalla", MetaCompliancen toimitusjohtaja Robbie O'Brien. "MetaCompliancella olemme edelleen sitoutuneet tarjoamaan mukaansatempaavaa ja tehokasta tietoverkkoturvallisuustietoisuuden ja vaatimustenmukaisuuden koulutussisältöä, jonka avulla asiakkaamme voivat luoda turvallisuustietoisuuden kulttuurin. Tämä tunnustus on osoitus tiimimme kovasta työstä ja omistautumisesta, ja olemme kiitollisia asiakkaillemme heidän jatkuvasta tuestaan ja palautteestaan."

Henkilökohtainen lähestymistapamme tietoturvatietoisuuskoulutukseen, mukaan lukien eLearning-kirjastot, simuloitu tietojenkalastelukoulutus, käytäntöjen hallintaohjelmisto, vaaratilanteiden hallintaohjelmisto ja viranomaisraportointi, on auttanut luomaan tietoturvatietoisuuden kulttuurin tuhansille yrityksille. SaaS-alustamme tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta koulutussisältöä, joka on mukaansatempaavaa, säännöllisesti päivitettyä ja helppokäyttöistä.

MetaCompliance on saanut 100 %:lta käyttäjiltä 4 tai 5 tähteä yli 720 arvostelun perusteella, ja 92 % käyttäjistä sanoi, että he todennäköisesti suosittelisivat tietoturvatietoisuuskoulutustamme. Poikkeuksellinen palvelumme näkyy G2-arvostelijoiden 96 %:n tuen laatuarviossa, mikä korostaa sitoutumistamme asiakkaidemme menestykseen.

MetaCompliance on johtava tietoverkkoturvallisuustietoisuuden ja vaatimustenmukaisuutta koskevan koulutuksen tarjoaja, joka jatkaa innovointia ja tarjoaa alan johtavia ratkaisuja kaikenkokoisille yrityksille. Liity niiden tuhansien yritysten joukkoon, jotka luottavat MetaComplianceen erinomaisen kyberturvallisuustietoisuuden ja vaatimustenmukaisuuden koulutuksen tarjoajana.

Ota meihin yhteyttä jo tänään, niin saat lisätietoja yksilöllisestä lähestymistavastamme turvallisuustietoisuuden kulttuurin luomiseen.