MetaCompliance voitti Innovatiivisimmat kyberturvallisuuden eLearning-ratkaisut -palkinnon 2018

kesäkuu 12, 2018
ray hennessy gdTxVSAE5sk unsplash

MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden inhimillisen puolen alalla, on saanut Corporate Vision Magazinen myöntämän palkinnon innovatiivisimmista kyberturvallisuuden eLearning-ratkaisuista.

Palkinnolla tunnustetaan MetaCompliancen panos laadukkaan ja innovatiivisen verkkoturvallisuuden verkko-opetuksen tarjoamisessa asiakkaille ympäri maailmaa.

MetaCompliancen eLearning-ratkaisuissa yhdistyvät luovuus, asiantuntijatieto ja innovatiiviset ohjelmistot, joiden avulla voidaan tuottaa tehokasta ja kiinnostavaa sisältöä, joka auttaa yrityksiä pysymään kyberturvallisina ja vaatimustenmukaisina.

MetaLearning käyttää tarinoita, realistisia skenaarioita ja kertomuksia kontekstin luomiseksi ja tarjoaa pelillisiä ja animoituja verkko-opetuspalveluja, jotka ovat käyttäjiä kiinnostavia ja hauskoja.

Laajassa eLearning-kirjastossa on videoita useista eri aiheista, kuten tietojenkalastelusta, salasanojen turvallisuudesta, GDPR:stä, haittaohjelmista ja tietoturvasta. Uusia oppimateriaaleja julkaistaan kolmen kuukauden välein, jotta asiakkaat saavat korkealaatuista ja ajantasaista sisältöä.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Olemme ylpeitä siitä, että olemme saaneet palkinnon innovatiivisimmista kyberturvallisuuden eLearning-ratkaisuista 2018. Palkinto on osoitus sitoutumisestamme tarjota asiakkaillemme markkinoiden parasta kyberturvallisuutta ja vaatimustenmukaisuutta koskevaa sisältöä.

"Suunnittelutiimimme etsii aina uusia, innovatiivisia ideoita ja ratkaisuja, joilla viesti voidaan välittää luovalla ja kiinnostavalla tavalla. He ovat käyttäneet tehokkaasti 2D- ja 3D-animaatiota, äänisuunnittelua, liikegrafiikkaa ja kineettistä kirjasintyyppiä varmistaakseen, että käyttäjät ovat mukana, ja samalla he ovat omaksuneet luovan ja innovatiivisen lähestymistavan jokaisen käsikirjoituksen kehittämiseen."

Palkinnon voitto on seurausta yrityksen erittäin menestyksekkäästä vuodesta, jonka aikana yritys on kaksinkertaistanut liikevaihtonsa, kaksinkertaistanut työvoimansa, vahvistanut tuotevalikoimaansa ja saanut uusia merkittäviä asiakkaita ympäri maailmaa.

Vastatakseen tuotteidensa maailmanlaajuiseen kysyntään yritys avaa pian ensimmäisen Pohjois-Amerikan toimistonsa ja tehostaa toimintaansa Pohjois-Amerikassa ja muualla maailmassa.

Päättyy

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan MetaCompliancen kanssa pidettävään tiedotustilaisuuteen, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570.

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Huippuluokan alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuuden noudattamiseen liittyviä ominaisuuksia, joihin kuuluvat käytäntöjen hallinta, verkko-oppiminen, simuloitu tietojenkalastelusovellus, vaaratilanteiden hallinta ja yksityisyydensuojan hallinta, ja jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys, houkutteleva käyttäjäkokemus ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance